18.7.14

Sen ve Ben


BİR SEVGİNİN HİKAYESİ

Çok Değer Verdiğim, Sevdiğim, Yaşama, Sevinci, Veren, Hayallerimi, Gerçekler,Sevgiye, Yansıttı.
Yardımcı, olan hislerim ,Hissettiğim, Önerim,Sen benim, Sana verdiğim, Değer kadar, Seversen, başımın tacısın, Ben İstediğim Sürece, Seni seviyorum. Bir başkasına asla, Vermem vazgeçmeden.

Sevgi yapısı, Geri biçilemez, Benim için, değeri var Her zaman şunu söylemiştir. Önemli olan nelere, hissettiğin Değerimi anladım. Her şeyi ona göre, Sevdiğini bilirim.Bende onu sever.

Canı, Canımın,Hayal edemedikleri,Dünyanın içinde en güzeli Sevmek, İçinde bulunduğu Güzel ortamın da, Sevmek,sevilmek, en güzelidir.
Sevgi ,mutlu,Karşındakini sevmek, Hayatın en güzelini,İçinde bulunduğu ortam, Aşk duygusu yaşamak,Önemli olan O sevgiyi yakalamak. 

En sevdiğim  oldu Gece Loş Ortamda,Müzik eşliğinde kulak,  Ses vermek güzeldir
ortamında. 
Doğrusu şu ki,  Ne anlamda, olursa, Olsun, anlamında çıkarmaktır. Ortamında,çılgına, döndürmek, En sevdiği, Güzel Sözle, söylemek, Onu yönlendiren Birkaç cümleler kurarak ,Seni seviyorum  Kullandığı zaman,adeta Bitiyorum, Sıcak dokunuşlarla sıcacık esnasında,Yaşamak, için Süresini, elde ettikten  Sonra, Ona, yeni dolu kelimeler söylemeliyim.

Bundan dolayı  esası çıkar, İsteğimizden, Daha etkili olabilir. Ve gevşemiş Ruhunu, Gece boyu, devam eden Gün Işıyana kadar, Onunla, yapıp tatmin olur. Daha fazlası Yavaş, yavaş İsteğini ediyor. Memnun, edebilmek için Bazıları gözden geçiriyor. Karşılıklı, gündeme getirir.






Share