16.11.14

Sevgiliye Mektup



SEVGİLİYE MEKTUP


Canım  Sevgilim
Sen  benim  her şeyimsin. evet  her şeyimsin, aldığım  nefesim, öpüp doyamadığımsın, o  kadar  çok  seviyorum ki  seni,  her anımda  yanımda olmanı  istiyorum.  
Ben ağladığım da  yanıma  gel  ağla,  gülerken   bana  eşlik et  hep yanımda  ol  sen  benim  hiç  bir  zaman  kıyamadığımsın.  

Sen  benim  küçük  minnacık  bebeğimsin. Nasıl  çıktıysan karşıma  bütün hayatımı  bütün  yaptıklarımı  değiştirdin, bütün yaşadıklarımı  arkadaşlarımı  davranışlarımı,  değiştirdin.  

Sen bir  gün  bile   yanımda  olmayınca  ne  yapacağımı  bilemiyorum.
Alışmışım  varlığına  öyle  bir  yer etmişsin ki  hayatımda  sen yanım da  olmayınca   ne  yapacağımı  bile  bilemiyorum, hep  senin  yanında  olmak  gülüşünü  görmek  istiyorum. 

Hep  senin  bebekliklerini  çekmek istiyorum,  aynı   evi  aynı  yatağı  seninle  paylaşmak  istiyorum. Kocacım  kelimesini 
en çok  senin için ağzıma  yakıştırıyorum, hastalandığın da  seni  böyle   sarıp  sarmalamak   üfleye,  üfleye  çorba içirmek  istiyorum. 

Hatta  kımıldadığında  sana,  kızarım  hııııı diye  tehdit  etmek  istiyorum,  tabi sende  korkudan  ses çıkaramayacaksın.  
O korkmuş  bebek ve  tatlı  halinle  dalga geçip   yüzünü  gözünü  öpmek  istiyorum, ben  seni  istiyorum, bir  ömrünü  bana  adamanı istiyorum.  
Bir  ömür   benim  olmanı, bana  sana  benzeyen  bir  kız  vermeni  istiyorum.

Mutfağa  geçip   beni  mutlu etmek için   bir şeyler   hazırlamaya  çalışıp  yer  yeri  birbirine  kattığını  bana  börekler,  kekler  yapayım  derken  üstünü  başını  un  yaptığını   görmek   o  halinle  dalga  geçmek   istiyorum.


Haberin  olmadan  arkadan   gelip sana  sımsıkı, sarılmak, boynuna öpücükler  kondurmak  istiyorum.  
Ben  yalnız  ve yalnız  seni  istiyorum, ne  olur beni sensiz  bırakma ben  seni  çok  seviyorum.





Share
Bizi Takip Edin